30 Mayıs 2011 Pazartesi

Önüm arkam sağım solum politika

Bu günlerde kafami nereye çevirsem politik izler buluyorum. Herseyin dogal ve eglenceli olmasina engeldir bu. Ben bazi seylerden artik hic keyif alamiyorum. 


Örnegin Erovizyon yarismalari.. Son yillarda bir çok insan kazanan sarkidan, sarkicidan ve ülkesinden sikayetci. Puanlarin sarkidan dolayi degil de, baska sebeplerden dolayi verildigi konusu hakkinda cogumuz hemfikiriz. Bu yarismanin asil amaci en güzel sarkiyi seçmek degil midir? Teori’de öyledir ama pratik baska. Komsu komsuya puan verir, su suna, bu buna derken hani isin zevki?

Yani diyorum ki: Ey devlet, çek elini eglencemizden !

Gelelim internet çilginligina. Twitterda’ki trending topics kismi güzel Türkiyemde genellikle Erdogan, Kiliçdaroglu ve Bahçeli hakkindadir. Her kötü giden olayda veya hoslarina gitmeyen bir durumda Erdogan suçlanir, her Erdogan suçlandiginda olaya bi Kiliçdaroglu bakisi yapilir ve ardindan ‘püskevit’ diye Bahçeli ile dalga geçilir. Bunun üzerine yapilan tartismalar, edilen küfürler ise bu isin cabasi.

Yani diyorum ki: Ey millet, çekin elinizi devletten !

Böyle daha Pembe oluruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder