30 Mayıs 2011 Pazartesi

Adı sıkıntı sebebimin..

Degerli okurlarim! Degerli okurlarim mi? Yok degerli basin mensuplari.. Nasil baslayacagimi sasirdim. E ama ilk yazim arkadaslar biraz anlayis gösterelim.


Uzun zamandir aklimda bu tarz biryerde yazmak, karalamak vardi. Geçenlerde Nil Karaibrahimgil’in Nilin Kelebekleri adli kitabini okumaya basladim, bir hayli hosuma gitti. Bende yazayim böyle börtü böcek hakkinda diye düsündüm. Döndüm baktim söyle hayatima: is yok, güç yok, sans yok, cepte para yok, ev araba yok, yok Allah yok.. Okul disinda yaptigim birsey yok, bari faydali birseyler yapayim dedim.

Ufak bir sorunum var aslinda. Hollanda’da yasadigim için, klavyemde türkish harfs gibi özel tuslar yok. Oysa ne çok severim ben ğ, ş ve ı harflerini. Gurbetin zarari nr.1

Umarim devaminda bu ilk yazicigim kadar saçmalamam.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder